Skip to content
Hellen Tanis

Hellen Tanis

Welkom

  • Introductie
  • Wat
  • Hoe
  • Over
  • Trainingen
  • Tarieven
  • Links
  • Contact
  • AVG
    • Algemene Voorwaarden
    • Beroepscode en ethiek
    • Klachtenprocedure
    • Meldcode huiselijk geweld

Klachtenprocedure

De WKKGZ geldt voor alle zorgaanbieders. Zowel voor zorginstellingen als zelfstandige beroepsbeoefenaren, zoals praktijkhouders.

Binnen deze wet is sprake van een drietal te onderscheiden stappen:

  1. Een klacht maak u in eerste instantie bespreekbaar bij uw behandelaar.
  2. Leidt dat niet tot een oplossing dan neemt u contact op met mijn beroepsvereniging en zij zorgen dat een klachtfunctionaris in actie komt. Deze kunt u toegewezen krijgen door het klachtenformulier door te sturen naar mijn beroepsvereniging VIV Nederland. info@vivnederland.nl, de klachtenfunctionaris komt bij de Camcoop vandaan (https://www.camcoop.nl).
  3. Indien de Klachtfunctionaris er niet in slaagt te bemiddelen, kunt u ervoor kiezen om uw klacht voor te leggen aan een geschillencommissie. Hier treft u de procedure en verdere informatie zoals kosten https://www.camcoop.nl/geschillencommissie/

Als de geschillencommissie een uitspraak doet dan wordt deze uitspraak geanonimiseerd gepubliceerd, zodat de opgedane ervaring gedeeld wordt en elke zorgverlener er kennis van kan nemen.

Secondary Menu

Parallax One powered by WordPress